loading...
توپ موزیک - دانلود آهنگ جدید
Admin بازدید : 625 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)
شماره هفتم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست

Best Mag - No7



خبر خوش برای هواداران بهنام صفوی : آلبوم آرامش به زودی !

از انتشار آلبوم «عشق من باش» بهنام صفوی بیشتر از دو سال می‌گذرد و هواداران پرشور این هنرمند خوشنام کشورمان بی‌صبرانه منتظر آلبوم جدید وی هستند. آلبوم جدید بهنام صفوی که قرار است به زودی توسط شرکت آوای هنر منتشر شود آرامش نام دارد. 
این آلبوم نه قطعه‌ دارد که ملودی هفت قطعه را خود بهنام ساخته و دو قطعه را نیز شهاب رمضان ساخته است. سیروان خسروی، زانیار خسروی، امیر عظیمی‌، سیاوش صدری نیز تنظیم کنندگان این آلبوم هستند.
ترانه‌های این آلبوم را محمد کاظمی، مریم اسدی، امیر ارجینی و دانیال طهماسبی سروده‌اند. آلبوم آرامش قرار است اواخر بهمن ماه منتشر شود و به احتمال زیاد بهنام صفوی پیش از عید نوروز کنسرتی را برای هوادارانش برگزار خواهد کرد.


آهنگ تاریک تاریکم با صدای حامد بهداد رکورد دانلود را شکست ! 

قطعه «تاریک تاریکم» با صدای حامد بهداد با استقبال مخاطبان در سایت‌های دانلود موسیقی روبه‌رو شد و آمار دانلود آن از بسیاری دیگر از خوانندگان بالاتر است. 
پس از انتشار قطعه جدید مهران مدیری برای تیتراژ «قهوه تلخ»، ترانه تیتراژ سریال «تا ثریا» با صدای محمد اصفهانی، «دلتنگ» با صدای محسن چاوشی، «شیدایی» با صدای علی لهراسبی و «شب یلدا» با صدای رضا صادقی، انتشار قطعه‌ای با صدای حامد بهداد با استقبال مخاطبان موسیقی روبه‌رو شده و آمار دانلود آن از بسیاری دیگر از خوانندگان بالاتر است.
این قطعه «تاریک تاریکم» نام دارد که با موسیقی و پیانو بهروز پایگان و با ترانه‌ای از یغما گلرویی و ضبط، میکس و مستر بهروز پایگان سر از سایت‌های دانلود موسیقی درآورده است.
لازم به ذکر است که آلبوم جدید حامد بهداد با نام دارکوب 2 در راه است.


علی اصحابی : خواننده ها زود مغرور می شوند ... 

علی اصحابی می گوید : 
_ شخصا همیشه علاقه خاصی به فضاهای ریتمیک داشته ام و اولین دلیل مطح شدنم در موسیقی اجرای قطعاتی با این حال و هوا بود. به همین خاطر احساس می کنم که مخاطب موسیقی پاپ هم علی اصحابی را اینگونه می پسندد...
_ لازم می‌دانم به این نکته هم اشاره کنم که در ابتدا قرار نبود نام این مجموعه «خاص» باشد. نام این آلبوم 90 بود. قطعه‌ای که من آن را اجرا کرده بودم خاص نام داشت. نمی دانم چرا عوامل تولید و پخش این اثر در آخرین روزها و بدون اطلاع من نام آلبوم را خاص گذاشتند و بدتر از آن نام تراک من را به «نگاه تو» تغییر دادند. به هر حال این مجموعه با نام بزرگی چون «خاص» به بازار آمد و آنطور که من شنیده ام فروش روز اول آن با فروش اولین روز انتشار مجموعه‌های «قهوه تلخ» برابری می کرد
_ بسیاری از خواننده‌ای ما خیلی زود مغرور می شوند و حواسشان نیست که همین مسئله مانند آفت راه پیشرفت شان را سد کرده است. موسیقی پاپ از سال 84 تا 88 با پیشرفت خوبی مواجه شد. ولی متاسفانه طی دو سال اخیر همه چیز راکد شده است. به اعتقاد من دلیل اصلی‌اش می تواند غرور خواننده های مطرح باشد. هر کسی دلش می خواهد از موضع قدرت به دیگران نگاه کند و نگاه این چنینی نیتجه جالبی را در پی نخواهد داشت.


مسعود سعیدی در قفس طلایی می خواند !

مسعود سعیدی خواننده جوانی که آلبوم «نفس گیر» را در دست ساخت دارد، در فیلم سینمایی «قفس طلایی» می خواند.این خواننده با بیان این خبر گفت: «قفس طلایی » را تونی زرین دست کارگردانی کرده و تهیه کننده آن علی مزینانی است. در این فیلم بازیگرانی همچون امین حیایی ، سروش گودرزی و تعدادی از بازیگران خارجی در کشورآمریکا ایفای نقش کرده اند.
به گفته خواننده «نفس گیر»، وی در این فیلم به اجرای سه قطعه خواهد پرداخت که آهنگسازی آنها توسط مهرتاش سعیدی و مازیار فلاحی صورت گرفته است. سعیدی در ادامه افزود: یکی از قطعات «قفس طلایی»به زبان انگلیسی بوده و قرار است در اواخر فصل زمستان به مرحله اکران عمومی برسد.
مسعود سعیدی که به زودی آلبوم «نفس گیر» را با حمایت شاهرخ شریفی وعلیرضا سعیدی و راهی بازار موسیقی می کند، ضبط آلبوم خود را در استودیو آفاق فیلم انجام داده که میکس و مسترینگ آن را توسط شاهرخ شریفی و کوشان حداد و مجید اصلاحی انجام داده اند.
گفتنی است قطعات آلبوم «نفس گیر» را محسن یگانه، مازیار فلاحی، علی اصحابی، مهرتاش و مسعود سعیدی ساخته اند. ترانه‌های آن را نیز یاحا کاشانی، سمیه کاویانی سروده اند و مسعود سعیدی خود نیز سرودن برخی از آن ها را به عهده داشه است.
«نفس گیر» 12 قطعه دارد و ممکن است به تعداد این قطعات افزوده شود. تنظیم‌های آن را نیز کوشان حداد، شهاب اکبری، مجید اصلاحی (گریفین)، عابد بسطامی، مسعود همایونی ومهرتاش سعیدی انجام داده اند.مسعود سعیدی در پایان گفت: قرار بود آلبومم را در فصل پاییز به بازار بفرستم ولی به دلیل حساسیتی که نسبت به قطعات آن داریم، سعی کردیم به بهترین شکل ممکن به ساخت آن ها اقدام کنیم. چون یک خواننده قبل از هر چیز باید به شعور مخاطب خود احترام بگذارد . من برای احترام به سلیقه و شعور مخاطبانم با تاخیری اندک آلبوم خود را در زمستان به بازار می فرستم.


مانی رهنما با من و تو به زودی به مارکت بر می گردد

جدیدترین آلبوم مانی رهنما ـ خواننده پاپ ـ بهمن ماه سال جاری روانه ی بازار موسیقی می شود.
علی اوجی ـ تهیه كننده این آلبوم توضیح داد: این آلبوم ۹ قطعه را شامل می شود و ملودی هایش از ساخته های مانی رهنما و نیكان ابراهیمی است كه توسط شركت «سوته دلان» منتشر خواهد شد.
او با معرفی ترانه سرایان این مجموعه بیان كرد: بابك صحرایی، افشین مقدم ، سهراب پهلوان و ... به عنوان ترانه سرایان این آلبوم حضور دارند و علی جعفری پویان ، میثم مروستی ، پیام طونی، بهنام ابطهی ، بابك ریاحی پور ،رضا تاج بخش ، فیروز ویسانلو ، بهنام رهنما و بابك صفرنژاد از نوازندگان این آلبوم هستند.
اوجی معتقد است: این آلبوم كه نامش «من و تو» است ، یكی از بهترین آلبوم های موسیقی پاپ در سال ۹۰ است و امیدوار است مردم بیشتر به سمت موسیقی جدی و فاخر بروند.


مهدی مقدم : دیگر به شبکه های ماهواره ای ویدئو نمی دهم !

مهدی مقدم گفت:من به نوعی قربانی شدم. پس از ده سال فقط باید دو آلبوم داشتنه باشم. قطعا از این به بعد دیگر هیچ ویدئویی از من در شبکه های ماهواره‌ای نخواهید دید و با قدرت بر می‌گردم.
مهدی مقدم با انتقاد از حال و روز موسیقی کشور، خبر از انتشار رسمی آلبوم هایش پس از پایان محرم و صفر داد. این خواننده که آخرین بار 5 سال پیش آلبوم «سونامی» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد با پخش مداوم ویدئوهایش از شبکه‌های ماهواره‌ای که البته دارای مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد بودند، تا همین امسال ممنوع الفعالیت شد و نتوانست در همه این سال‌ها بصورت رسمی در بازار موسیقی کشور حضور داشته باشد.
ولی او با رعایت تمامی موازین مشکلات این چند سال اخیر را پشت سر گذاشته و پس از ایام سوگواری با بازار موسیقی کشور بازخواهد گشت.
مقدم در این باره گفت: «بعد از پنج سال که بصورت مداوم از فعالیت رسمی در بازار موسیقی کشور معاف بودم و این اجازه را نداشتم که آلبوم بدهم و کنسرت برگزار کنم، بالاخره مشکلات حل شده و پس از ایام محرم و صفر می‌توانم فعالیت هایم را از سر بگیرم . آلبوم و کنسرت انشاالله خواهم داشت و فکرهای بزرگی دارم که می‌خواهم به آنها برسم. از نظر مسئولین دفتر موسیقی دیگر هیچ مشکلی ندارم و همه ماجراها بالاخره ختم به خیر شده و با همکاری آنها بالاخره بعد از محرم و صفر می‌توانم فعالیت‌هایم را از سر بگیرم.»
او درباره بازار این روزهای موسیقی هم عقیده دارد: «به هیچ وجه در این چند سال اخیر کار قابل توجهی را ندیده و نشنیده ام. واقعا یک عقب گرد بزرگ را در همه این سالها در موسیقی کشور شاهد بوده و هستیم که رفته رفته بدتر می‌شود. تک تراک‌هایی بوده‌اند که گاها توانسته تا حدی در جامعه خودش را نشان بدهد ولی به آن معنا که همه گیر شود واقعا نداشته‌ایم. هر چند بسیاری از کارهایی که مورد توجه هم قرار گرفته اند، بیشتر کارهای زیر زمینی بوده‌اند. اگر دشمن این موسیقی بودم مثل خیلی ها با تعریف و تمجید های غیر واقعی سعی می‌کردم وضعیت را خوب نشان بدهم ولی واقعیت این بود که به شما گفتم. در این چند سال اخیر به من خیلی ظلم شد و در واقع باید اعتراف کنم که قربانی شدم. خیلی از کسانی که در حال حاضر حضوری فعال را در بازار موسیقی کشور دارند را من و تیم من حمایت کردیم و به جایگاهی که قطعا لایق بودند رساندیم ولی خود من پس از ده سال فقط باید دو آلبوم داشتنه باشم و وضعیت کنسرت هایم مشخص است. قطعا از این به بعد دیگر هیچ ویدئویی از من در شبکه های ماهواره ای نخواهید دید و با قدرت بر می‌گردم.»


آلبوم جدید علیرضا قربانی مجوز انتشار گرفت

مجوز آلبوم"بر سماع تنبور" به خوانندگی علیرضا قربانی در 5 قطعه با آهنگسازی پورناظری‌ها واشعاری از مولانا و سلیمان ساوجی و آلبوم "میراث" به خوانندگی كسرا فصیح در 10 قطعه با اشعاری از كسرا فصیح، زینب تربتی، علی خلجی، اشكان رحیمی و عبدالجبار كاكائی و آهنگسازی محمدرضا چراغعلی صادر شد. 
مجوز انتشاراین آلبوم‌ها برای موسسه‌های ایران گام و ندای هنر ایرانیان صادر شده است.


استاد ایرج ( حسین خواجه امیری ) به دنیای موسیقی بازمی گردد !

حسین خواجه امیری (ایرج) استاد آواز ایران با آلبومی شامل بازخوانی برخی قطعات قدیمی در فضایی امروزی‌تر به بازار موسیقی خواهد آمد.
رامین بصیرت‌نیا تهیه‌کننده آلبوم جدید ایرج، گفت: مراحل ساخت و تولید این آلبوم به اتمام رسیده و قطعا تا پیش از سال در تیراژی بالا در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.
احسان خواجه‌امیری، خواننده پر طرفدار پاپ و پسر استاد آواز ایران هم با تائید این خبر گفت: اصولا در کارهای پدر دخالت نمی‌کنم اما کارهای این آلبوم به اتمام رسیده و مورد توجه قرار خواهد گرفت.


خانه استاد بنان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد

مدیركل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران از ثبت خانه ی تاریخی استاد غلامحسین بنان در فهرست آثار ملی خبر داد.
اسدالله محمدپور بیان كرد: در چهارمین همایش شورای سیاست گذاری ثبت آثار ملی، ۱۹ اثر را معرفی كرده بودیم كه چهار اثر طبیعی برای بررسی در مرحله ی دیگر از دستور كار خارج شدند و توانستیم ۱۵ اثر را از میان آثار معرفی شده به ثبت برسانیم.
او گفت: در بخش آثار تاریخی ملموس ۱۱ اثر را معرفی كرده بودیم كه همه در فهرست آثار ملی ثبت شدند. این آثار شامل پل های تاریخی ، تپه ، محوطه و خانه های تاریخی می شدند كه بیشتر خانه ها به دوران قاجار متعلق بودند.
وی ادامه داد: در این میان، شاخص ترین اثر ثبت شده خانه ی تاریخی استاد بنان بود كه در شهرستان نور قرار دارد. او اضافه كرد: علاوه بر این، چهار اثر در حوزه ی میراث معنوی در فهرست آثار ملی ثبت شدند.


آلبوم جدید بردیا کیارس رهبر ارکستر ملی ایران منتشر می شود

آلبوم جدید رهبر اركستر ملی ایران با عنوان «بودن و نبودن»، ۲۵ دی ماه روانه ی بازار موسیقی می شود.
بابك چمن آرا ـ مدیر نشر بتهوون ـ درباره ی آلبوم جدید بردیا كیارس توضیح كرد: «بودن و نبودن» دارای ۱۷ قطعه ی موسیقیایی است و یك اثر تلفیقی محسوب می شود.
او ادامه داد: در این اثر تمام سازهای اگوستیك، بادی و زهی به كارگرفته شدند و اثری از سینتی سایزر و سمپل نیست.
چمن آرا با اعلام اینكه آلبوم «بودن و نبودن» ۲۲ دی ماه در انتشارات «تبهوون» رونمایی می شود، خاطرنشان كرد:آنچه به عنوان ناشر برایم اهمیت دارد ، یادداشت حسین علیزاده برای آلبوم و عكس از ناصر تقوایی است كه برای جلد آلبوم در اختیارمان قرار داده شده است.
حسین علیزاده در یادداشتی برای این آلبوم نوشته است:
«امواج، عمیق و آرام
از ساحل به دریا در حركتند
هرموج،
رازی از خشكی به دریا می برد.
و این بار ،
این راز...
صداست...
صداست،
كه در اعماق دریا می ماند
و ما ساحل نشینان را
به سوی خود می خواند...
امواج رنگ های پرنفس
گاه زلال،
گاه تیره،
و گاه بی رنگ،
در سكوت...
قصه این راز چیست؟
بودن یا نبودن؟»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 218
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 29,133
  • بازدید کلی : 636,624